Oficiální informace:
- MŠMT: Návrh pojetí revizí kurikulárních dokumentů pro všeobecné vzdělávání a střední odborné vzdělávání v letech 2016–2020(22)
- NÚV: Návrh pojetí revizí RVP (všeobecné vzdělávání)
- NÚV: Návrh pojetí revizí RVP (odborné vzdělávání)
- MŠMT: Revize RVP nově určí, co mají školy učit a žáci umět
- NÚV: Předběžný plán prací (2017-2020)
- NÚV: Jak se v revizích RVP pracuje s výsledky učení
- NÚV: Základní pravidla definování a formulování výsledků učení
- NÚV: Zapojení hlavních aktérů do procesů revizí RVP
- NÚV: Systém procesu revize RVP
- NÚV: Revize RVP v oblasti informatiky
- NÚV: Odborné skupiny pro revize RVP
- MŠMT: Rámcové vzdělávací programy čekají změny. Ministerstvo odtajnilo komise
- NÚV: Návrh pojetí revizí rámcových vzdělávacích programů - výsledky ankety
- Anketa pro učitele fyziky všech typů škol k případným změnám RVP
- Anketa mezi členy spolku Pedagogická komora
- Složení Rady pro revize rámcových vzdělávacích programů je PŘÍSNĚ TAJNÉ!
- Lukáš Bartoň: Interpelace na ministra školství Roberta Plagu ve věci revize RVP
- Informatika - rámec očekávaných výstupů (pracovní verze z prosince 2017)
- Dominik Dvořák: Současné kurikulární reformy
- Národní ústav pro vzdělávání (NÚV) odpovídá na otázky Vzdělávacích služeb týkající se revize rámcových vzdělávacích programů (RVP)
- Kulatý stůl SKAV: Je potřeba dnes měnit RVP pro základní školy? (25.5.2017)
- Kulatý stůl SKAV: Revize RVP. Komu tím prospějeme? (22.2.2018)
- Revize RVP na webu Česká škola
- Výzkum: Zavedení praktické výuky do ZŠ (pouze 50 respondentů z řad učitelů)
- Duel: Dílny a pozemky znovu do škol? Způsob, jak zachránit v Česku řemesla, nebo návrat do minulosti?
- Zdravověda, horský terén i vlastenectví. Nový školní předmět už má osnovy
- Doporučení Rady EU o klíčových kompetencích pro celoživotní vzdělávání
- NÚV: Pro vzdělávání (kurikula v zahraničí)
- Stanovisko SKAV k probíhající revizi RVP
- Pohádka revize RVP nad zlato
Žádné komentáře:
Okomentovat